Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry
This book focuses on principles and practices in digital wine marketing. By providing a global overview of social media and e-commerce strategies and practices in the wine business, this book allows readers to understand how consumers and producers deal with these modern communication and selling platforms.
CHF 72.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Kolb, Dani / Thach, Liz
- ISBN: 978-1-137-60297-8
- EAN: 9781137602978
- Produktnummer: 19369837
- Verlag: Palgrave Macmillan US
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 184 S.
- Masse: H22.2 cm x B14.5 cm x D1.5 cm 372 g
- Auflage: 1st ed. 2090
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 372
Über den Autor
Edited By Gergely Szolnoki, Liz Thach and Dani Kolb
2 weitere Werke von Gergely Sznolnoki:
Bewertungen
Anmelden