Produktbild
Bernd (Hrsg.) Wittenbrink

Implicit Measures of Attitudes

Buch

Increasingly used in social and behavioral science research, implicit measures aim to assess attitudes that respondents may not be willing to report directly, or of which they may not even be aware. This timely book brings together leading investigators to review currently available procedures and offer practical recommendations for their implementation and interpretation.

CHF 57.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Schwarz, Norbert (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-59385-402-7
  • EAN: 9781593854027
  • Produktnummer: 2539059
  • Verlag: Guilford Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 294 S.
  • Masse: H23.3 cm x B16.2 cm x D2.6 cm 567 g
  • Gewicht: 567

Über den Autor


Edited by Bernd Wittenbrink, PhD, Center for Decision Research, University of Chicago, USAand Norbert Schwarz, PhD, Institute for Social Research, University of Michigan, USA

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.