Produktbild
Rebecca L. (Hrsg.) Oxford

Peacebuilding in Language Education

Innovations in Theory and Practice

Ebook (EPUB Format)

This innovative, much-needed book shares powerful wisdom and practical strategies to help language teachers, teacher educators and peace educators communicate peace, contribute to peace and weave peacebuilding into classrooms and daily life. The clear, six-part Language of Peace Approach underlies more than 50 creative activities that can promote peacebuilding competence in secondary and post-secondary students, current and prospective educators and community members outside of academia. Chapters span the spectrum from cross-cultural peace education to the positive psychology of peace, from nonverbal peace language to transformative language… Mehr

CHF 49.65

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Olivero, María Matilde (Hrsg.) / Harrison, Melinda (Hrsg.) / Gregersen, Tammy (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78892-981-3
  • EAN: 9781788929813
  • Produktnummer: 35031806
  • Verlag: Channel View Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'412 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Rebecca L. Oxford is a University of Maryland Professor Emerita and Distinguished Scholar-Teacher who now works with doctoral students at the University of Alabama at Birmingham, USA. María Matilde Olivero is a second language teacher educator and researcher at Universidad Nacional de Río Cuarto, Argentina.Melinda Harrison is a lecturer at Auburn University at Montgomery, Alabama, USA and is working on a PhD in Educational Studies in Diverse Populations at the University of Alabama at Birmingham.Tammy Gregersen is a Professor of TESOL at the American University of Sharjah, United Arab Emirates.

15 weitere Werke von Rebecca L. (Hrsg.) Oxford:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.