Produktbild
Mario (Hrsg.) Jooss

Eye Tracking in Tourism

Ebook (PDF Format)

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Rainoldi, Mattia (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-49709-5
  • EAN: 9783030497095
  • Produktnummer: 34817484
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'782 KB

Über den Autor


Prof.  Mattia Rainoldi is a Researcher and Lecturer in the Department of Innovation and Management in Tourism and Head of the eTourism Lab at Salzburg University of Applied Sciences (Austria). Mr. Rainoldi directs interdisciplinary research projects engaging extensively with international academic and industry partners. Prior to joining academia, he gained broad international experience in the tourism and hospitality sector. His research interests lie in the areas of digital technology, work, and leisure. Prof. Mario Jooss is a Senior Researcher and Lecturer in the Department of Innovation and Management in Tourism, and the Head of the Tourism Research Department at Salzburg University of Applied Sciences (Austria). His research focuses on digital technologies and innovation management in tourism. Prof. Jooss has co-authored and co-edited several books including Social Media Marketing and Management in Tourism.

4 weitere Werke von Mario (Hrsg.) Jooss:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.