National Research Council
Learning, Remembering, Believing
Enhancing Human Performance
Buch
Can such techniques as sleep learning and hypnosis improve performance? Do we sometimes confuse familiarity with mastery? Can we learn without making mistakes? This book addresses these and other key issues in learning and performance and presents leading-edge theories and findings from a wide range of research settings, from pilots learning to fly to children learning about physics by throwing a beanbag. Common folklore is explored and promising research directions are identified. Index.
CHF 89.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Division of Behavioral and Social Sciences and Education / Commission on Behavioral and Social Sciences and Education / Committee on Techniques for the Enhancement of Human Performance / Bjork, Robert A. (Hrsg.) / Druckman, Daniel (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-309-04993-1
- EAN: 9780309049931
- Produktnummer: 1554013
- Verlag: National Academies Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1994
- Seitenangabe: 416 S.
- Masse: H15.8 cm x B23.6 cm x D3.1 cm 742 g
- Gewicht: 742
- Sonstiges: Professional & Vocational
100 weitere Werke von National Research Council:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.