Learning How to Learn
Tools for Schools
Learning how to learn is an essential preparation for lifelong learning. This book offers a set of in-service resources to help teachers develop new classroom practices informed by sound research. It builds on previous work associated with 'formative assessment' or 'assessment for learning'. However, it adds an important new dimension by taking account of the conditions within schools that are conducive to the promotion, in classrooms, of learning how to learn as an extension of assessment for learning. Among the materials included you will find:an introductory in-service session self-evaluation questionnaires an action planning activity work…
Mehr
CHF 41.25
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Marshall, Bethan (Hrsg.) / Mccormick, Robert (Hrsg.) / Pedder, David (Hrsg.) / Procter, Richard (Hrsg.) / Swaffield, Sue (Hrsg.) / Wiliam, Dylan (Hrsg.) / Black, Paul (Hrsg.) / Carmichael, Patrick (Hrsg.) / Conner, Colin (Hrsg.) / Dudley, Peter (Hrsg.) / Fox, Alison (Hrsg.) / Frost, David (Hrsg.) / Honour, Leslie (Hrsg.) / Macbeath, John (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-134-14683-3
- EAN: 9781134146833
- Produktnummer: 18403753
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 112 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 853 KB
6 weitere Werke von Mary (Hrsg.) James:
Bewertungen
Anmelden