Produktbild
Martin Lindstrom

Small Data: The Tiny Clues That Uncover Huge Trends

Buch

Hired by the world's leading brands to find out what makes their customers tick, Martin Lindstrom spends three hundred nights a year overseas, closely observing people in their homes. His goal: to uncover their hidden desires and turn them into breakthrough products for the world's leading brands. In a world besotted by the power of Big Data, he works like a modern-day Sherlock Holmes, accumulating small clues to help solve a stunningly diverse array of challenges. Lindstrom connects the dots in this globe-trotting narrative that will fascinate not only marketers and brand managers, but anyone interested in the infinite variations of human be… Mehr

CHF 18.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-250-11801-1
  • EAN: 9781250118011
  • Produktnummer: 19782987
  • Verlag: Macmillan USA
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H21.1 cm x B13.9 cm x D2.0 cm 220 g
  • Gewicht: 220

Über den Autor


Martin Lindstrom

29 weitere Werke von Martin Lindstrom:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.