Produktbild
Douglas (Hrsg.) Brownlie

Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing

Ebook (PDF Format)

Expanding disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing provides an introduction to the major perspectives in critical marketing studies. It contains theoretical reflections on critical marketing whilst building on the key concepts and ideas, which are vital to the subject, through detailed empirical studies. An international collection of marketing experts discuss the eclectic character and potential of the critical turn within marketing theory and practice. Chapters explore topics such as marketing academia, consumer research, political marketing, marketing ethics, postcolonial epistemic ideology in marketing, marketing theory,… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hewer, Paul (Hrsg.) / Tadajewski, Mark (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-85022-9
  • EAN: 9781317850229
  • Produktnummer: 31849740
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'474 KB

Über den Autor


Douglas Brownlie is Professor of Marketing in the School of Management at the University of Stirling, UK.Paul Hewer is Senior Lecturer in Marketing at Strathclyde University, UK. He is the co-editor of the Journal of Marketing Management.Mark Tadajewski is Professor of Marketing at Durham University, UK. He is the co-editor of the Journal of Marketing Management.

8 weitere Werke von Douglas (Hrsg.) Brownlie:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.