The Profit Impact of Marketing Strategy Project
The contribution of the PIMS project explored in the context of developments in business.
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Moore, Michael J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-521-84053-8
- EAN: 9780521840538
- Produktnummer: 1585007
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 326 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.2 cm 626 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 626
Über den Autor
Paul Farris is the Landmark Communications Professor of Business at the University of Virginia's Darden Graduate School of Business Administration. Michael Moore is the Bank of America Research Professor at the Darden School of Business and Professor of Health Evaluation Sciences at the School of Medicine, University of Virginia. He is also a Managing Director at Huron Consulting Group, and National Practice Director of the Economic Litigation and Consulting practice.
2 weitere Werke von Paul W. (Hrsg.) Farris:
Bewertungen
Anmelden