Produktbild
Liying (Hrsg.) Cheng

Washback in Language Testing

Research Contexts and Methods

Ebook (PDF Format)

Washback refers to the influence of language testing on teaching and learning. This volume, at the important intersection of language testing and teaching practices, presents theoretical, methodological, and practical guidance for current and future washback studies. In the field of language testing, researchers' major interest has traditionally been focused on issues and solving problems inherent in tests in order to increase their reliability and validity. However, the washback effect goes well beyond the test itself to include factors, such as curriculum, teacher and learner behaviors inside and outside the classroom, their perceptions of… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Watanabe, Yoshinori (Hrsg.) / Curtis, With Andy (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-64304-1
  • EAN: 9781135643041
  • Produktnummer: 18429262
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'196 KB

8 weitere Werke von Liying (Hrsg.) Cheng:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.