Produktbild
Richard George

Marketing Tourism in South Africa

Buch

This is the fourth edition of Marketing tourism in South Africa by UCT senior lecturer Richard George. Up-to-date statistics, analysis of important players, and discussion of key trends ensures the book is at the forefront of local developments in tourism marketing.

CHF 76.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-19-599540-4
  • EAN: 9780195995404
  • Produktnummer: 22677543
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 512 S.
  • Masse: H23.9 cm x B16.3 cm x D3.0 cm 907 g
  • Auflage: 4. A.
  • Gewicht: 907

Über den Autor


Richard George is a lecturer at the University of Cape Town.

44 weitere Werke von Richard George:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.