Richard George
Marketing Tourism in South Africa
Buch
This is the fourth edition of Marketing tourism in South Africa by UCT senior lecturer Richard George. Up-to-date statistics, analysis of important players, and discussion of key trends ensures the book is at the forefront of local developments in tourism marketing.
CHF 76.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-19-599540-4
- EAN: 9780195995404
- Produktnummer: 22677543
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 512 S.
- Masse: H23.9 cm x B16.3 cm x D3.0 cm 907 g
- Auflage: 4. A.
- Gewicht: 907
Über den Autor
Richard George is a lecturer at the University of Cape Town.
44 weitere Werke von Richard George:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.