Produktbild
László (Hrsg.) Zsolnai

The Spiritual Dimension of Business Ethics and Sustainability Management

Buch

This book discloses the spiritual dimension in business ethics and sustainability management. Spirituality is understood as a multiform search for meaning which connects people with all living beings and God or Ultimate Reality. In this sense, spirituality is a vital source in social and economic life. The volume examines the spiritual orientations to nature and business in different cultural traditions: Christianity, Judaism, Islam, Sufism, Hinduism, Buddhism, and Taoism. It studies how spirituality and ecology can contribute to transforming contemporary management theory and praxis. It discusses new leadership roles and business models that… Mehr

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-319-34347-1
  • EAN: 9783319343471
  • Produktnummer: 20709943
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 228 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.2 cm 353 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2015
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 353

26 weitere Werke von László (Hrsg.) Zsolnai:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.