Produktbild
Louis H. Janda

Psychological Testing: Theory and Applications

Buch

This new book is the first psychological testing book to devote over 40% of its coverage to psychometric theory. In a detailed account, the author explains why measurement is critical to all sub-areas of psychology-from developing psychologists to educational psychologists to experimental psychologists. The book unfolds with coverage of the specialty areas in psychology. Secondly, it discusses the extent to which tests are actually used. By utilizing this book, readers will gain an appreciation and understanding of how psychological tests impact society. Topics include: measurement and statistics; norms and the meaning of test scores; validit… Mehr

CHF 291.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-205-19434-6
  • EAN: 9780205194346
  • Produktnummer: 1482330
  • Verlag: Prentice Hall
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 455 S.
  • Masse: H23.7 cm x B17.6 cm x D2.6 cm 744 g
  • Auflage: New.
  • Gewicht: 744

2 weitere Werke von Louis H. Janda:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.