Hybrid Learning: Innovation in Educational Practices
8th International Conference, ICHL 2015, Wuhan, China, July 27-29, 2015. Proceedings
This book constitutes the refereed proceedings of the 8th International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2015, held in Wuhan, China, in July 2015. The 35 papers presented were carefully reviewed and selected from 104 submissions. The selected papers cover various aspects on experiences in hybrid learning, computer supported collaborative learning, improved flexibility of learning processes, learning styles and behaviours, and pedagogical and other issues.
CHF 92.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
L048:
Lieferbar in 48 Stunden
Produktdetails
Weitere Autoren: Kwok, Lam-for (Hrsg.) / Yang, Harrison (Hrsg.) / Fong, Joseph (Hrsg.) / Kwan, Reggie (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-20620-2
- EAN: 9783319206202
- Produktnummer: 18235865
- Verlag: Springer Nature EN
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 414 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 6'438 g
- Abbildungen: s/w. Abb.
- Reihenbandnummer: 9167
- Gewicht: 6438
- Sonstiges: Research
1 weiteres Werk von Simon K.S. (Hrsg.) Cheung:
Bewertungen
Anmelden