Produktbild
Michael Schudson

Advertising, The Uneasy Persuasion (RLE Advertising)

Its Dubious Impact on American Society

Ebook (EPUB Format)

What does advertising do? Is it the faith of a secular society? If so, why does it inspire so little devotion? Advertising, the Uneasy Persuasion is a clear-eyed account of advertising as both business and social institution.Instead of fuelling the moral indignation surrounding the industry, or feeding fantasies of powerful manipulators, Michael Schudson presents a clear assessment of advertising in its wider sociological and historical framework, persuasively concluding that advertising is not nearly as important, effective, or scientifically founded as either its advocates or its critics imagine.'Dispassionate, open-minded and balanced ...… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-66825-8
  • EAN: 9781136668258
  • Produktnummer: 16959126
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'410 KB

25 weitere Werke von Michael Schudson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.