Kathleen Hall Jamieson
Packaging the Presidency: A History and Criticism of Presidential Campaign Advertising, 3rd Edition
Buch
In a new third edition, Jamieson expands her authoritative analysis of political advertising, looking at the media campaigns of American presidents from the early days of the republic to the successful 1992 Clinton campaign, and focusing, appropriately, on the powerful media campaigns of the post-war period. 40 halftone illustrations.
CHF 33.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-19-508942-4
- EAN: 9780195089424
- Produktnummer: 22684532
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1996
- Seitenangabe: 608 S.
- Masse: H20.3 cm x B13.5 cm x D3.0 cm 549 g
- Auflage: 3. A.
- Gewicht: 549
51 weitere Werke von Kathleen Hall Jamieson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.