Christian (Hrsg.) Scholz
Strategic Management
New Rules for Old Europe
Buch
Lecturers and researchers at Saarland University's Europa-Institut present the latest findings and trends of their most important research topics. They discuss the present state of the art in European management, focussing on the areas of marketing & commerce, finance, human resource management & entrepreneurship, as well as European policy.
CHF 107.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Zentes, Joachim (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-8349-0211-5
- EAN: 9783834902115
- Produktnummer: 1918470
- Verlag: Gabler
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 314 S.
- Masse: H24.4 cm x B17.3 cm x D2.4 cm 629 g
- Abbildungen: Zahlr. Tab., graph. Darst.
- Gewicht: 629
18 weitere Werke von Christian (Hrsg.) Scholz:
New Rules for Old Europe
Ebook (PDF Format)
CHF 116.00
New Rules for Old Europe
Ebook (PDF Format)
CHF 36.90
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.