Produktbild
Gordon Foxall

Strategic Marketing Management (RLE Marketing)

Ebook (EPUB Format)

This book considers marketing management within the overall corporate system of business policy-making, strategic planning and the implementation and control of effective plans. The information requirements of marketing management are highlighted and the marketing information system concept is developed within the framework of managerial information systems. In the chapters which deal with the elements of the marketing 'mix', the interrelated nature of these variables is emphasized. The book illustrates how the successful marketing manager can master each 'weapon' in the marketing 'armoury' and how (s)he can integrate those weapons to achieve… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-64699-0
  • EAN: 9781317646990
  • Produktnummer: 17044081
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 290 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 4'229 KB

Über den Autor


Multivolume collection by leading authors in the field

45 weitere Werke von Gordon Foxall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.