Produktbild
Joseph Dimino

Learning How to Improve Vocabulary Instruction Through Teacher Study Groups

Buch

Leads literacy professionals through nine teacher study groups intended to better their understanding of vocabulary instruction and improve student outcomes. This title presents a professional development model where major research-based concepts in vocabulary instruction are introduced and implemented over the course of a school year.

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Taylor, Mary Jo
  • ISBN: 978-1-59857-054-0
  • EAN: 9781598570540
  • Produktnummer: 23316530
  • Verlag: Brookes Publishing Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 300 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm 386 g
  • Abbildungen: illustrations
  • Gewicht: 386
  • Sonstiges: Professional & Vocational

1 weiteres Werk von Joseph Dimino:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.