Produktbild
Veronica (Hrsg.) Pacini-Ketchabaw

Flows, Rhythms, and Intensities of Early Childhood Education Curriculum

Buch

In this book, a group of researchers and educators consider in detail the possibilities and tensions of curriculum-making in early childhood education. The book discusses a wide range of issues related to postfoundational approaches to curriculum, such as the images of children and educators, pedagogical narrations, reflective practice, transitions and routines, the visual arts, social change, and family-educator involvement in the classroom.

CHF 148.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4331-0900-3
  • EAN: 9781433109003
  • Produktnummer: 19039090
  • Verlag: Peter Lang
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H23.1 cm x B15.5 cm x D1.6 cm 469 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 469

Über den Autor


Veronica Pacini-Ketchabaw is Associate Professor and Coordinator of the Early Years Specialization in the School of Child and Youth Care at the University of Victoria.

11 weitere Werke von Veronica (Hrsg.) Pacini-Ketchabaw:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.