Produktbild
Richard T. (Hrsg.) Boon

Literacy Instruction for Students with Emotional and Behavioral Disorders

Research-Based Interventions for Classroom Practice (hc)

Buch

The purpose of Literacy Instruction for Students with Emotional and Behavioral Disorders: Research-Based Interventions for Classroom Practice is to provide educators with effective, research-based interventions to improve the literacy skills of students with emotional and behavioral disorders (EBD) in K-12 classrooms. This book identifies, defines, and describes a number of research-based literacy interventions, and discusses their effectiveness as supports for students with EBD. Also included are examples of and guidance for how educators can implement the interventions in the classroom. Topics on integrating the use of technology-based inst… Mehr

CHF 120.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bowman-Perrott, Lisa (Hrsg.) / Burke, Mack D. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-64802-123-7
  • EAN: 9781648021237
  • Produktnummer: 34430893
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 262 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.8 cm 563 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 563

2 weitere Werke von Richard T. (Hrsg.) Boon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.