Produktbild
Kathryn Ecclestone

Learning Autonomy in Post-16 Education

The Policy and Practice of Formative Assessment

Ebook (PDF Format)

Formative Assessment in Lifelong Learning: Learner Autonomy in a Risk Society is a stimulating look at how different assessment practices affect learner autonomy in post-compulsory education. Recent education policy emphasizes inclusiveness and autonomy for learners - a goal which relies upon extending the use of outcome based assessment (OBA) across further, adult and higher education. While OBA democratizes the assessment process, making teachers and institutions more accountable to learners and encouraging partnerships between teachers and learners, there are social, practical and epistemological barriers to its implementation.

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-53932-1
  • EAN: 9781134539321
  • Produktnummer: 18412079
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 232 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'144 KB
  • Abbildungen: 6 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Kathryn Ecclestone is lecturer in post-compulsory education at the University of Newcastle

18 weitere Werke von Kathryn Ecclestone:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.