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Léo-Paul (Hrsg.) Dana

Entrepreneurship and Management in an Islamic Context

Buch

The aim of this volume is to explore entrepreneurship and business from the perspective of Islamic principles, which are usually based on collaboration, teamwork, generosity and altruism.The contributions deal with the confluence of Islamic Principles with entrepreneurial and business ownership characteristics; resource use by entrepreneurs; means of entrepreneurial success, and ethics and social responsibility.

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Produktdetails


Weitere Autoren: Gërguri-Rashiti, Shqipe (Hrsg.) / Ramadani, Veland (Hrsg.) / Ratten, Vanessa (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-81938-9
  • EAN: 9783319819389
  • Produktnummer: 28388369
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 268 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.4 cm 411 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2017
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 411

Über den Autor


117898160

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