Metaphor in Educational Discourse
This book reports research into metaphor in use with school students. It is one of the first studies of metaphor to investigate the phenomenon in contextualised discourse, to adopt a socio-cultural approach to metaphor and to introduce the relatively new science of complex dynamic systems which offers new and potentially fruitful analogies for the analysis of educational discourse.
CHF 93.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Candlin, Christopher (Hrsg.) / Sarangi, Srikant (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8264-4940-5
- EAN: 9780826449405
- Produktnummer: 1375985
- Verlag: Continuum 3Pl
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 306 S.
- Masse: H23.1 cm x B15.4 cm x D2.3 cm 490 g
- Auflage: New
- Gewicht: 490
9 weitere Werke von Lynne Cameron:
Bewertungen
Anmelden