Jonathan Bignell
An Introduction to Television Studies
Buch
A fully updated and revised edition with new case studies and examples throughout. Plus additional textbook features such as boxed key ideas and definitions and a glossary of theoretical perspectives.
CHF 62.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-41918-5
- EAN: 9780415419185
- Produktnummer: 2920603
- Verlag: Routledge Chapman Hall
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 356 S.
- Masse: H24.5 cm x B17.5 cm x D1.7 cm 735 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 735
Über den Autor
Jonathan Bignell is Professor of Television and Film at the University of Reading. He is the author of Media Semiotics: An Introduction, Big Brother: Reality TV in the Twenty-first Century and Postmodern Media Culture, and co-author of The Television Handbook. He is the editor of Writing and Cinema, and joint editor of Popular Television Drama and British Television Drama: Past, Present and Future.
33 weitere Werke von Jonathan Bignell:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.