Produktbild
Henry Jenkins

Convergence Culture

Where Old and New Media Collide

Buch

Jenkins, one of America's most respected media analysts, delves beneath the new media hype to uncover the important cultural transformations that are taking place as media converge. He explains the cultural shift that is occurring as consumers fight for control across disparate channels, changing the way they do business, elect leaders, and educate children.

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8147-4281-5
  • EAN: 9780814742815
  • Produktnummer: 2070898
  • Verlag: New York University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Masse: H16.1 cm x B23.6 cm x D3.0 cm 632 g
  • Gewicht: 632
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


Henry Jenkins is DeFlorz Professor of Humanities and founder/director of the Comparative Media Studies Program at MIT. The author and editor of eleven books including Textual Poachers: Television Fans and Participatory Culture and From Barbie to Mortal Kombat: Gender and Computer Games, Jenkins also writes a regular column for Technology Review.

62 weitere Werke von Henry Jenkins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.