Produktbild
Anne (Hrsg.) Collins

Using Classroom Assessment to Improve Student Learning

Math Problems Aligned with NCTM and Common Core State Standards

Buch

Linking assessment to everday classroom instruction requires a shift in both thinking and practise. For many, the term assessment simply means grade. Using Classroom Assessment to Improve Student Learning shows how teachers can move away from using tests, letter or numerical grades or passing or failing as evidence of student learning to creating a rich classroom environment that is conducive to effective formative assessment.

CHF 59.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-87353-660-8
  • EAN: 9780873536608
  • Produktnummer: 23207640
  • Verlag: National Council of Teachers of Mathematics,U.S.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 138 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.