Feedback Matters
Current Feedback Practices in the EFL Classroom
This rich and varied collection of papers is concerned with feedback in the language learning context. Each chapter deals with a different aspect of the feedback process including peer feedback, online feedback, learner-centred feedback, feedback formulation as well as feedback on specific skill areas. With its blend of theoretical overviews, action research-based empirical studies and practical implications, it will be a valuable resource for all academics and practitioners concerned with generating feedback that matters.
CHF 56.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Mercer, Sarah (Hrsg.) / Reitbauer, Margit (Hrsg.) / Schumm-Fauster, Jennifer (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-631-64316-7
- EAN: 9783631643167
- Produktnummer: 19228612
- Verlag: Peter Lang
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 200 S.
- Masse: H21.6 cm x B15.3 cm x D1.6 cm 378 g
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 378
Über den Autor
Margit Reitbauer, Nancy Campbell, Sarah Mercer, Jennifer Schumm Fauster and Renate Vaupetitsch are lecturers and teacher trainers at the Department of English Studies at the University of Graz (Austria).
1 weiteres Werk von Nancy (Hrsg.) Campbell:
Bewertungen
Anmelden