Produktbild
Pamela A. (Hrsg.) Moss

Assessment, Equity, and Opportunity to Learn

Ebook (PDF Format)

Providing all students with a fair opportunity to learn (OTL) is perhaps the most pressing issue facing U.S. education. Moving beyond conventional notions of OTL - as access to content, often content tested; access to resources; or access to instructional processes - the authors reconceptualize OTL in terms of interaction among learners and elements of their learning environments. Drawing on socio-cultural, sociological, psychometric, and legal perspectives, this book provides historical critique, theory and principles, and concrete examples of practice through which learning, teaching, and assessment can be re-envisioned to support fair OTL… Mehr

CHF 40.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-511-50039-8
  • EAN: 9780511500398
  • Produktnummer: 13798268
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'368 KB

1 weiteres Werk von Pamela A. (Hrsg.) Moss:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.