Produktbild
Thomas Rudolph

Toward Cross-Channel Management

A Comprehensive Guide for Retail Firms

Buch

In the age of cross-channel commerce, successful firms must identify, develop, and implement the right cross-channel services to attract and satisfy their target customers. This book aims to assist multi-channel players to increase their company's performance and enhance their overall value proposition by showing how to select the appropriate cross-channel strategy and how to establish synergies between online and offline channels.

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Brunner, Felix
  • ISBN: 978-3-11-041698-5
  • EAN: 9783110416985
  • Produktnummer: 17972737
  • Verlag: De Gruyter Oldenbourg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 70 S.
  • Masse: H24.7 cm x B17.9 cm x D1.3 cm 284 g
  • Abbildungen: 30 farbige Abbildungen
  • Gewicht: 284

Über den Autor


Dr. Felix Brunner (Migros Genossenschaftsbund, Zurich); Prof. Dr. Thomas Rudolph (University of St. Gallen)

62 weitere Werke von Thomas Rudolph:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.