Thomas Rudolph
Toward Cross-Channel Management
A Comprehensive Guide for Retail Firms
Buch
In the age of cross-channel commerce, successful firms must identify, develop, and implement the right cross-channel services to attract and satisfy their target customers. This book aims to assist multi-channel players to increase their company's performance and enhance their overall value proposition by showing how to select the appropriate cross-channel strategy and how to establish synergies between online and offline channels.
CHF 86.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Brunner, Felix
- ISBN: 978-3-11-041698-5
- EAN: 9783110416985
- Produktnummer: 17972737
- Verlag: De Gruyter Oldenbourg
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 70 S.
- Masse: H24.7 cm x B17.9 cm x D1.3 cm 284 g
- Abbildungen: 30 farbige Abbildungen
- Gewicht: 284
Über den Autor
Dr. Felix Brunner (Migros Genossenschaftsbund, Zurich); Prof. Dr. Thomas Rudolph (University of St. Gallen)
62 weitere Werke von Thomas Rudolph:
A Comprehensive Guide for Retail Firms
Ebook (PDF Format)
CHF 45.73
A Comprehensive Guide for Retail Firms
Ebook (PDF Format)
CHF 116.50
A Comprehensive Guide for Retail Firms
Ebook (EPUB Format)
CHF 69.00
A Comprehensive Guide for Retail Firms
Ebook (PDF Format)
CHF 57.50
A Comprehensive Guide for Retail Firms
Ebook (PDF Format)
CHF 77.35
A Comprehensive Guide for Retail Firms
Ebook (EPUB Format)
CHF 77.35
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.