Produktbild
Philip Kotler

Marketing Moves: A New Approach to Profits, Growth, and Renewal

Buch

The new realities of the market place require a new set of tools and concepts. This guide provides a comprehensive way by offering a framework for embedding marketing into corporate strategy.

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Jain, Dipak C. / Maesincee, Suvit
  • ISBN: 978-1-57851-600-1
  • EAN: 9781578516001
  • Produktnummer: 1083669
  • Verlag: Harvard Business Review Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 193 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.4 cm x D2.4 cm 462 g
  • Gewicht: 462

Über den Autor


Philip Kotler is the S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management at Northwestern University in Chicago. Dipak C. Jain is Dean of the Kellogg School of Management. Suvit Maesincee is a Professor of Marketing at the Sasin Graduate Institute of Business Administration at Chulalongkorn University in Bangkok, Thailand.

100 weitere Werke von Philip Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.