Philip Kotler
Marketing Moves: A New Approach to Profits, Growth, and Renewal
Buch
The new realities of the market place require a new set of tools and concepts. This guide provides a comprehensive way by offering a framework for embedding marketing into corporate strategy.
CHF 47.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Jain, Dipak C. / Maesincee, Suvit
- ISBN: 978-1-57851-600-1
- EAN: 9781578516001
- Produktnummer: 1083669
- Verlag: Harvard Business Review Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2001
- Seitenangabe: 193 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.4 cm x D2.4 cm 462 g
- Gewicht: 462
Über den Autor
Philip Kotler is the S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management at Northwestern University in Chicago. Dipak C. Jain is Dean of the Kellogg School of Management. Suvit Maesincee is a Professor of Marketing at the Sasin Graduate Institute of Business Administration at Chulalongkorn University in Bangkok, Thailand.
100 weitere Werke von Philip Kotler:
Ebook (EPUB Format)
CHF 29.00
Ebook (PDF Format)
CHF 58.05
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.