Produktbild
Rhonda Phillips

Concept Marketing for Communities

Capitalizing on Underutilized Resources to Generate Growth and Development

Buch

Exceptional communities possessing a definitive sense of place, the cities and towns presented in this book have created or re-created a style, ambience, or character that transcends the ordinary and is used as the basis for community economic development. Adapting the idea of concept marketing, these communities have found a niche or specialty to create community recognition and serve as a basis for garnering external investment, tourism, and other revenue-generating events. This book examines the use of popular and corporate culture, retail establishments, historical tradition, and surrealism in community concept marketing and profiles exam… Mehr

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-275-96798-7
  • EAN: 9780275967987
  • Produktnummer: 1776589
  • Verlag: Praeger
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 182 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.4 cm 445 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 445

77 weitere Werke von Rhonda Phillips:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.