Produktbild
Mark H. Moore

Recognizing Public Value

Buch

Moore's classic Creating Public Value offered advice to managers about how to create public value, but left unresolved the question how one could recognize when public value had been created. Here, he closes the gap by helping public managers name, observe, and count the value they produce and sustain or increase public value into the future.

CHF 95.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-674-06695-3
  • EAN: 9780674066953
  • Produktnummer: 13100109
  • Verlag: Harvard University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 496 S.
  • Masse: H24.2 cm x B16.3 cm x D3.8 cm 882 g
  • Abbildungen: 49 line illustrations, 12 tables
  • Gewicht: 882
  • Sonstiges: General (US: Trade)

12 weitere Werke von Mark H. Moore:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.