Produktbild
Frauke (Hrsg.) Zeller

Revitalising Audience Research

Innovations in European Audience Research

Ebook (PDF Format)

The revitalisation of audience studies is not only about new approaches and methods; it entails a crossing of disciplines and a bridging of long-established boundaries in the field. The aim of this volume is to capture the boundary-crossing processes that have begun to emerge across the discipline in the form of innovative, interdisciplinary interventions in the audience research agenda. Contributions to this volume seek to further this process though innovative, audience-oriented perspectives that firmly anchor media engagement within the diversity of contexts and purposes to which people incorporate media in their daily lives, in ways often… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Ponte, Cristina (Hrsg.) / O'Neill, Brian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-64945-8
  • EAN: 9781317649458
  • Produktnummer: 17506857
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'061 KB
  • Abbildungen: 7 schwarz-weiße Zeichnungen, 9 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Frauke Zeller is Assistant Professor in the School of Professional Communication at Ryerson University, CanadaCristina Ponte is Associate Professor in the Department of Communication Science at the Universidade Nova de Lisboa, PortugalBrian O'Neill is Head of the School of Media at the Dublin Institute of Technology, Ireland

3 weitere Werke von Frauke (Hrsg.) Zeller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.