Produktbild
John O'Shaugnessy

Persuasion in Advertising

Ebook (PDF Format)

Effective advertising is, almost always, persuasive advertising, and while not all advertising seeks to persuade, in a competitive situation those who best persuade are those most likely to win. This exciting new book seeks to explain the precise ways in which advertising successfully persuades consumers, setting out the strategies for advertisers

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: O'Shaughnessy, Nicholas
  • ISBN: 978-1-134-35410-8
  • EAN: 9781134354108
  • Produktnummer: 18408566
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 232 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'267 KB

2 weitere Werke von John O'Shaugnessy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.