Produktbild
Russell W. (Hrsg.) Belk

Consumer Culture Theory

Buch

The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 11th Annual Consumer Culture Theory Conference held in Lille, France in July 2016. The diverse interpretive research and theory represented in this volume provides the reader with intellectually stimulating opportunities to examine the intersections between a variety of topics that represent the cutting edge in consumer research. These studies draw on an array of qualitative methodologies and the substantive topics represent crucial issues for our times.

CHF 184.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ozcaglar-Toulouse, Nil (Hrsg.) / Rinallo, Diego (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78635-496-9
  • EAN: 9781786354969
  • Produktnummer: 20287954
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.0 cm 573 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 573

27 weitere Werke von Russell W. (Hrsg.) Belk:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.