Produktbild
Gisle (Hrsg.) Andersen

Pragmatics of Society

Buch

Pragmatics of society takes a socio-cultural perspective on pragmatics and gives a broad view of how social and cultural factors influence language use. The volume covers a wide range of topics within the field of sociopragmatics. This subfield of pragmatics encompasses sociolinguistic studies that focus on how pragmatic and discourse features vary according to macro-sociological variables such as age, gender, class and region (variational pragmatics), and discourse/conversation analytical studies investigating variation according to the activity engaged in by the participants and the identities displayed as relevant in interaction. The volu… Mehr

CHF 309.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Aijmer, Karin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-021441-3
  • EAN: 9783110214413
  • Produktnummer: 11774598
  • Verlag: De Gruyter Mouton
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 718 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.5 cm x D4.4 cm 1'379 g
  • Reihenbandnummer: 5
  • Gewicht: 1379

Über den Autor


Gisle Andersen, Norwegian School of Economics and Business Administration (NNH), Norway; Karin Aijmer, University of Gothenborg, Sweden. henborg, Sweden.

4 weitere Werke von Gisle (Hrsg.) Andersen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.