Produktbild
Roderick M. (Hrsg.) Kramer

Power and Influence in Organizations

Buch

This book provides an exploration of emerging trends and new perspectives on power and influence in organizations.Each contributor provides an overview of general trends, and thoughts about the direction of future research. Topics examined include: manipulation of employee perceptions and values; links between power and accountability; sharing power; the effects of gender on power and influence; illusions of influence; and impression management.

CHF 114.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Neale, Margaret A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7619-0861-6
  • EAN: 9780761908616
  • Produktnummer: 1812144
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 408 S.
  • Masse: H22.5 cm x B15.2 cm x D2.6 cm 653 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 653

25 weitere Werke von Roderick M. (Hrsg.) Kramer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.