Roderick M. (Hrsg.) Kramer
Power and Influence in Organizations
Buch
This book provides an exploration of emerging trends and new perspectives on power and influence in organizations.Each contributor provides an overview of general trends, and thoughts about the direction of future research. Topics examined include: manipulation of employee perceptions and values; links between power and accountability; sharing power; the effects of gender on power and influence; illusions of influence; and impression management.
CHF 114.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Neale, Margaret A. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7619-0861-6
- EAN: 9780761908616
- Produktnummer: 1812144
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 408 S.
- Masse: H22.5 cm x B15.2 cm x D2.6 cm 653 g
- Auflage: New
- Gewicht: 653
25 weitere Werke von Roderick M. (Hrsg.) Kramer:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.