Isms in Language Education
Oppression, Intersectionality and Emancipation
This volume develops a comprehensive understanding of the manner in which dominant/emergent ideologies, discourses and social structures impact language education. The 17 chapters analyze the complex social dynamics of isms within language education and detail how such dynamics influence language education pedagogies and practices, institutional policies, intergroup subjectivities in addition to language proficiency achievements.
CHF 134.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Zotzmann, Karin (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5015-1082-3
- EAN: 9781501510823
- Produktnummer: 18946748
- Verlag: De Gruyter Mouton
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 270 S.
- Masse: H23.3 cm x B16.1 cm x D2.2 cm 549 g
- Reihenbandnummer: 11
- Gewicht: 549
Über den Autor
Damian J. Rivers, Future University Hakodate, Japan; Karin Zotzmann, Southampton University, UK.
15 weitere Werke von Damian J. (Hrsg.) Rivers:
Bewertungen
Anmelden