Produktbild
Thomas H. Davenport

Analytics at Work

Smarter Decisions, Better Results

Ebook (EPUB Format)

Most companies have massive amounts of data at their disposal, yet fail to utilize it in any meaningful way. But a powerful new business tool - analytics - is enabling many firms to aggressively leverage their data in key business decisions and processes, with impressive results.In their previous book, Competing on Analytics, Thomas Davenport and Jeanne Harris showed how pioneering firms were building their entire strategies around their analytical capabilities. Rather than going with the gut when pricing products, maintaining inventory, or hiring talent, managers in these firms use data, analysis, and systematic reasoning to make decisions t… Mehr

CHF 40.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Harris, Jeanne G. / Morison, Robert
  • ISBN: 978-1-4221-5712-1
  • EAN: 9781422157121
  • Produktnummer: 22227798
  • Verlag: Harvard Business Review Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'433 KB

Über den Autor


Davenport, Thomas H.; Harris, Jeanne G. & Morison, Robert

54 weitere Werke von Thomas H. Davenport:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.