Produktbild
Robin Landa

Nimble

Thinking Creatively in the Digital Age

Buch

Nimble will help you discover how to develop a creativity that is strategic and also able to cross platforms, industries or sectors. You'll discover a creative thinking process that allows you to generate scalable ideas that are both sticky and stretchy.

CHF 18.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4403-3757-4
  • EAN: 9781440337574
  • Produktnummer: 17122195
  • Verlag: Simon & Schuster N.Y.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 152 S.
  • Ausstattung: Trade Paperback
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.0 cm 277 g
  • Gewicht: 277

Über den Autor


Robin Landa holds the title of Distinguished Professor in the Robert Busch School of Design at Kean University of New Jersey. She is the author of twelve published books about graphic design, branding, advertising, and creativity.

21 weitere Werke von Robin Landa:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.