Robin Landa
Nimble
Thinking Creatively in the Digital Age
Buch
Nimble will help you discover how to develop a creativity that is strategic and also able to cross platforms, industries or sectors. You'll discover a creative thinking process that allows you to generate scalable ideas that are both sticky and stretchy.
CHF 18.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V113:
Lieferbar in ca. 20-45 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-4403-3757-4
- EAN: 9781440337574
- Produktnummer: 17122195
- Verlag: Simon & Schuster N.Y.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 152 S.
- Ausstattung: Trade Paperback
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.0 cm 277 g
- Gewicht: 277
Über den Autor
Robin Landa holds the title of Distinguished Professor in the Robert Busch School of Design at Kean University of New Jersey. She is the author of twelve published books about graphic design, branding, advertising, and creativity.
21 weitere Werke von Robin Landa:
Thinking Creatively in the Digital Age
Ebook (EPUB Format)
CHF 16.10
Thinking Creatively in the Digital Age
Ebook (PDF Format)
CHF 21.25
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.