The Transformation of Great American School Districts
How Big Cities Are Reshaping Public Education
Argues that urban education reform can best be understood as a long process of institutional change. The authors examine the core assumptions that underlay the Progressive Era model of public education - apolitical governance, local control, professional hierarchy, and the logic of confidence - and show that recent developments in school governance have challenged virtually all of these assumptions.
CHF 48.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Kerchner, Charles Taylor (Hrsg.) / Blyth, Mark (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-891792-92-2
- EAN: 9781891792922
- Produktnummer: 19265704
- Verlag: Harvard Educational Publishing Group
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 213 S.
- Masse: 313 g
- Gewicht: 313
- Sonstiges: General (US: Trade)
6 weitere Werke von William Lowe (Hrsg.) Boyd:
Bewertungen
Anmelden