Produktbild
Patrick Forsyth

The Economist: Marketing

A Guide to the Fundamentals

Buch

Clarifies what marketing is and how it works, and explains the techniques involved. This book is suitable for those who want to understand the marketing mix, the factors involved in pricing policy, the different methods of market research, and the whole business of marketing.

CHF 25.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84668-193-6
  • EAN: 9781846681936
  • Produktnummer: 4038856
  • Verlag: Profile Books Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H21.6 cm x B13.4 cm x D1.9 cm 331 g
  • Auflage: Main
  • Gewicht: 331

Über den Autor


Patrick Forsyth is a consultant and author specialising in marketing and communications skills. He runs Touchstone Training & Consultancy based in the United Kingdom and has worked in many different industries and parts of the world. He is the author of many successful books and has translations in 24 languages.

100 weitere Werke von Patrick Forsyth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.