Produktbild
Vincent (Hrsg.) Yzerbyt

The Psychology of Group Perception

Buch

This groundbreaking work by leading social psychologists, who have all contributed in important ways to the psychology of group perception, focuses in particular on three interrelated issues: (1) whether groups are seen to be diverse or relatively homogeneous; (2) whether groups are seen as real and stable or only transitory and ephemeral; and (3) whether group membership derives from some essential quality of the members or rather is based on social constructions.

CHF 139.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Judd, Charles M. (Hrsg.) / Corneille, Olivier (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84169-061-2
  • EAN: 9781841690612
  • Produktnummer: 23158996
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 506 S.
  • Masse: H23.2 cm x B16.1 cm x D3.3 cm 826 g
  • Gewicht: 826
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

4 weitere Werke von Vincent (Hrsg.) Yzerbyt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.