Produktbild
Richard Rogers

Digital Methods

Buch

A proposal to repurpose Web-native techniques for use in social and cultural scholarly research.In Digital Methods, Richard Rogers proposes a methodological outlook for social and cultural scholarly research on the Web that seeks to move Internet research beyond the study of online culture. It is not a toolkit for Internet research, or operating instructions for a software package; it deals with broader questions. How can we study social media to learn something about society rather than about social media use? Rogers proposes repurposing Web-native techniques for research into cultural change and societal conditions. We can learn to reapply… Mehr

CHF 35.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-262-52824-5
  • EAN: 9780262528245
  • Produktnummer: 18019262
  • Verlag: MIT Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 280 S.

Über den Autor


Richard Rogers is University Professor of New Media and Digital Culture at the University of Amsterdam and the author of Information Politics on the Web (MIT Press).

64 weitere Werke von Richard Rogers:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.