Produktbild
David A. Aaker

Three Threats to Brand Relevance

Strategies That Work

Ebook (PDF Format)

CHF 3.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-118-65803-1
  • EAN: 9781118658031
  • Produktnummer: 16369233
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 52 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'148 KB

Über den Autor


David A. Aaker is vice-chairman of Prophet Brand Strategy, an executive advisor to Dentsu Inc., and Professor Emeritus of Marketing Strategy at the Haas School of Business, UC Berkeley. He is one of the world's leading gurus on branding. He has a regular column in AMA Marketing News called Aaker on Marketing, which has a circulation of 30,000 readers. He is the author or coauthor of Brand Relevance, Building the Brand-Driven Business, and The Dragonfly Effect.

28 weitere Werke von David A. Aaker:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.