David A. Aaker
Three Threats to Brand Relevance
Strategies That Work
Ebook (PDF Format)CHF 3.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-118-65803-1
- EAN: 9781118658031
- Produktnummer: 16369233
- Verlag: Wiley
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 52 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 1'148 KB
Über den Autor
David A. Aaker is vice-chairman of Prophet Brand Strategy, an executive advisor to Dentsu Inc., and Professor Emeritus of Marketing Strategy at the Haas School of Business, UC Berkeley. He is one of the world's leading gurus on branding. He has a regular column in AMA Marketing News called Aaker on Marketing, which has a circulation of 30,000 readers. He is the author or coauthor of Brand Relevance, Building the Brand-Driven Business, and The Dragonfly Effect.
28 weitere Werke von David A. Aaker:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.