Produktbild
Tim (Hrsg.) Minshall

Strategy and Communication for Innovation

Buch

Communication has become a critical factor underpinning successful innovation. As a new communication field, innovation communication facilitates the successful launches of new products and services, the establishment of stakeholder relationships, and the strengthening of corporate reputation in the long-run. Consequently, firms today need to develop a strong portfolio of communication tools as an integral part of their strategic innovation management activities. This new edition concentrates on emerging approaches and methods for integrating communication as part of strategic innovation management. A key theme is the provision of an integrat… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mortara, Letizia (Hrsg.) / Pfeffermann, Nicole (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-662-51967-7
  • EAN: 9783662519677
  • Produktnummer: 20621653
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 484 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.5 cm 727 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 2nd ed. 2013
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 727

2 weitere Werke von Tim (Hrsg.) Minshall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.