Produktbild
Harold Scharlatt

Influence: Gaining Commitment, Getting Results (Second Edition) (French Canadian)

Ebook (EPUB Format)

Influence is an essential component of leadership. Your position in an organization and the power it gives you aren't always enough to motivate people to do what you ask. You may negotiate with or persuade people to make short-term behavioral change, but to create sustained change, you will need to influence them, which includes negotiation, persuasion, and other methods. Developing your skill at using different influence tactics can help you achieve results when you use those tactics to get support from direct reports, peers, bosses, and even clients and vendors.

CHF 18.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Smith, Roland
  • ISBN: 978-1-60491-797-0
  • EAN: 9781604917970
  • Produktnummer: 24323541
  • Verlag: Center for Creative Leadership
  • Sprache: Französisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 36 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 753 KB

10 weitere Werke von Harold Scharlatt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.