Produktbild
Bruce I. Newman

The Marketing of the President: Political Marketing as Campaign Strategy

Buch

Using the 1992 presidential election as a case study, this book reveals how the American political process has been transformed by the use of marketing techniques. The author addresses issues of serious concern to the health of the political process including the role of polling, direct mail and television advertising. This is the first comprehensive account of the influence of marketing in a presidential election campaign.

CHF 78.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8039-5138-9
  • EAN: 9780803951389
  • Produktnummer: 9506603
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1993
  • Seitenangabe: 164 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.4 cm x D1.3 cm 272 g
  • Gewicht: 272

27 weitere Werke von Bruce I. Newman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.