Produktbild
Steve Miller

Experimental Design and Statistics

Ebook (PDF Format)

The distinguishing feature of experimental psychology is not so much the nature of its theories as the methods used to test their validity. The first edition of Experimental Design and Statistics provided a clear and lucid introduction to these methods and the statistical techniques which support them. For this new edition the text has been revised, the coverage of two-sample tests has been extended, and new sections have been added introducing one-sample tests, linear regression and the product-moment correlation coefficient.Problems associated with the applications of experimental design and how to use observations of behaviour in research… Mehr

CHF 41.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-95463-6
  • EAN: 9781134954636
  • Produktnummer: 18422340
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'984 KB
  • Auflage: 2. Auflage

100 weitere Werke von Steve Miller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.